2023(e)ko urtarrilaren 30(a), astelehena

Eako itsaslamia.IZAR

 

Udako egun eguzkitsu batean , Malen, Izar eta Itzi Bedarun zeuden Malenen igerilekuan. Bazkaldu ostean gurasoak bainu bat hartzen ari ziren. 


-Paseo  bat  emotera goaz- esan zuen Itzik

-Bale, baina kontuz ibili, mesedez-Esan zuen Itziren aitak 

-Baietz, zuek lasai, nagusiak gara-esan zuen Malenek.

Bost minutu geroago  bidetik saltoka,  korrika, loreak  batzen… ibili ziren. Baina bapatean, galdu egin ziren.

-Nun gaude? -galdetu zuen Izarrek.

- Ez dakit- erantzuten zion Itzik.

 -Etxe bat abandonatuta dago, sar gaitezen! -esan zuen Izarrek  

-Bale, goazen barrura! 

Atea itxita egongo zela pentsatzen zuten, baina irekita zegoen, pentsatu gabe sartu egin ziren. Barruan emakume bat  zegoen pianoa jotzen.


 -Kaixo, zelan deitzen zara?

- Sua deitzen naz, zuek?  

-Ni Izar ,hau Malen, eta hau Itzi.

 -Zer egiten duzu zuk hemen? 

-Istorio luzea da .Eroso jarri- esan zien. 

-Txokolate bero bat ekarriko dizuet,  orain dela urte asko uretatik ibiltzen nintzen eta Eako mutilik  guapoena galdu egin zen. Nik etxerako bidea zein den erakutsi nion.Ordutik aurrera, egunero ni ikustera etortzen zen.

Egun batean esan zidan ilargi betea zegoenean, desira bat eskatzeko. Nik hori egin nuen,eta gizaki batean bihurtu nintzen.

Neskak harrituta geratu ginen itsaslamia baten aurrean geundelako.

 

 Urduriago zeuden gure gurasoak, oso berandu zelako, eta gure bila etorri ziren.

Gure izenak oihukatzen hasi ziren 

Malen, Izar eta Itzi berehala irten ziren.

eta dena kontatu zieten.

 


Haiek etxera sartu zirenean ez zegoen ez pianorik ezta emakumerik, eta gure itsaslamia uretara bueltatu zen.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina